GØR DIN VIRKSOMHED MERE SYNLIG

SPORTSLØB | MESSE-TØJ | REKLAMEGAVER | GIVE-AWAYS | SPONSORGAVER

Uendelige muligheder for at brande din virksomhed og du kan få hjælp og vejledning hos FNE FIRMATØJ.

Sponsorgaver: Får din virksomhed fx henvendelser om at støtte frivillige events med effekter til tombola, lodtrækninger, bazarer, banko - og alt det andet - så kan det være en god idé, at have lidt merchandise på plads. Det kan være kasketter eller T-shirts, vandflasker eller gymnastikposer med dit firmalogo.

Messer: Er du på messer eller ude til andre events og repræsentere din virksomhed, så er tøj med logo et must.
I FNE's store portefølje kan du finde alt fra det pæne tøj med skjorter og bukser med pressefolder til outdoor-tøjet som har et andet budskab. Hvis du er klar over, hvilket signal dine medarbejdere skal sende, så ved vi hvordan de skal klædes på. Skal du have en masse frivillige ud at hjælpe til, er en T-shirt ofte den mest optimale løsning mt synlighed og pris.

Medarbejder-events: Løber dine medarbejdere DHL-stafet eller går de Ecco-walkathon, og vil du gerne bakke dem op med en firma T-shirt, så kan vi tilbyde et stort udvalg af fx løbetøj fra Craft.

Broderi fx på caps
Navn og logo fremtræder  ekstra elegant, når det broderes direkte på tøj eller kasketter/ caps. Tag en snak med os om, hvad der er muligt mht materiale, form og farver.

Løbetøj fra bl.a. CRAFT
Skal dine medarbejdere ud at løbe DHL, gå Ecco Walkathon eller på anden måde vise flaget? Så få et tilbud hos FNE FIRMATØJ.

Se 2019 New wave løbekataloget her

Tryk på T-shirts | Polo-shirts | sweatshirts
Vi har eget trykkeri og kan klare tryk på det meste. T-shirts, sweatshirts og caps er populært, men vi kan også trykke og broderer logo på fx bukser og jakker. Vi benytter altid T-shirts i god kvalitet og tryk og broderi, der holder i vask.

Kontakt os i dag på 65312303 og få et tilbud