FIND MEDARBEJDER-GAVERNE HOS FNE

Julegaver | Firmagaver | Jubilæumsgaver | Reklamegaver

Gode medarbejdere fortjener en god julegave, en trofast og pålidelig medarbejder bliver glad for en jubilæumsgave og firmagaver og reklamegaver er nyttige, når du har store arrangementer, sponsporater eller andre events.

Som New Wave Partner kan FNE tilbyde et stort udvalg af produkter som er gode gaver til jul, til jubilæum og andre anledninger.

Gaver fra NEW WAVE PROFILE

Julegaverne vi kan tilbyde via New Wave Profile spænder vidt fra Craft løbetøj til alverdens lækkerier (fx chokolade og specialøl) til alverdens fantastiske gaver til hjemmet.

Hvert år i august udgives et stort julegavekatalog til inspiration. Er du interesseret i at modtage kataloget, send os en mail.

Gaver fra FNE VÆRKTØJ

Er dine medarbejdere meget til DIY og andre handy-opgaver, kan vi naturligvis tilbyde julegaver fra vores store Værktøjsafdeling.

Hvert år pakker vi værktøjsgaver til medarbejdere i mange virksomheder med folk som elsker værktøj. Gaver til jubilæum eller andre anledninger kan også nemt findes blandt det enorme udvalg.

Gaver fra FNE OUTDOOR

Er dine medarbejdere vilde med outdoor-trenden? Så kan gaver fra outdoor-afdelingen være en god idé.

De store outdoor-mærker er altid populære julegaver, men modsat mange andre har de ikke nødvendigvis et stort lager af alting. Jo tidligere du er ude, jo bedre muligheder. Vi kan anbefale termoflasker, mindre rygsække, beklædning mm. Se mere på FNE-Outdoor.dk

FÅ LOGO PÅ FIRMAGAVERNE

Vi kan sætte logo på mangt og meget. Broderi, tryk, gravering - alt efter materialet. Vi har mange års erfaring og giver grundig vejledning.

Kontakt os allerede i dag for at høre nærmere på 65312303

GAVEKORT TIL JUL
Er du i tvivl om hvad dine medarbejdere ønsker sig i julegave, er New Wave Profiles jule-gavekort (JOYFUL GIFTCARD - læs brochuren) eller et gavebevis hos FNE altid en mulighed. Det er ikke muligt at ombytte disse beviser til kontanter.

Med et Joyful Giftcard vælger du et bestemt beløb dine medarbejdere må få for i julegave, de modtager en kode og kan vælge mellem flere forskellige julegaver online - alle til den samme pris. Giver du julegaver i forskellige prisniveauer, kan shoppen sagtens håndtere det. Julegaverne er et godt mix af kendte kvalitetsmærker - inden du bestemmer dig kan du se eksempler på hvilke produkter som kan være tilgængelige. Vær opmærksom på at udvalget skifter år til år.

Et gavebevis til FNE fungerer på nogenlunde samme måde, her kan medarbejderen vælge en julegave mellem alle produkter i vores forskellige afdelinger.
Kunne det være noget for dig og din virksomhed, kontakt os på 65312303 for at høre nærmere.

VI GØR OS UMAGE  MED INDPAKNINGEN

Ønsker du at få julegaverne pakket flot ind i gavepapir og med bånd og sløjfer, kan det snildt arrangeres. Vi er øvede i at pakke gaver ind via vores detailbutik, så du kan være sikker på at det ser både pænt og professionelt ud.

PLANLÆG I GOD TID

Det er altid en god idé at være hurtig ude med julegaverne - så er der bedre tid til at finde den helt rigtige og skal du bruge mange, er vi sikre på at de er på lager hos vores leverandørere.
Men fortvivl ikke, hvis du er kommet lidt sent i gang. Hos FNE er vi gode til at tænke i løsninger og vi arbejder altid på at finde en løsning, som kunden (dig) bliver glad for.